4 June 2014

HARI LAMBAT SEGALA..!!

Huhuhuh....6.45 am adoiii laa menyesal tdo balik...ishk..hujan kan jadi sedap je tdo sejuk2..hihih...aku duduk dengan mata terpejam lagi..dalam hati aku berkata(dah lambat pa leh wat..nak wat pe kelam kabut lg, tk de maknanya..huhuh)otak dah mula nak cari alasan..alahai malasnya pagi ni...dah la semalam tdo lambat..(sbb ada assgmnt)..siapkan diri pun sambil lewa lagi..huhu,,saje lambat2..tepat 7.30am baru aku kuar rumah..kompom lambat sgt dah ni..tk kan sampai kul 8.00 ni..aku mengeluh je..sape suh dah bangun boleh terlelap balik...(bagus sgt perangai)....dah lambat blh singgah lak beli breakfst tuk anak aku..tp aku punya breakfst tk beli lak..haha...dah tk ingat kan..nk wat cemana..g beli dgn kawan opis je la..huhuhu..hujan lg ni..Hujan di awal pagi.....hujan pun hujan laa redah je laa..janji sampai opis dgn selamat.. Sesampai di opis, terserempak dengan bos..alamakk..wat tk tau je laa..dah lambat terhegeh2 lagi..heheh.." assalammualaikum, haa lambat brapa minit ni..?" huhuu..aku sengih je...tp aku jawab gak la salam bos tu,,kang kata aku tk de adab lak..hihih.."waalaikumsalam tuan, a ah lambat 10 minit...." alah bukan selalu baru je hari ni..aduhh...Masuk opis suma kengkawan dah duk wat keje..aku tersengih2 je...hehehe...kawan sebelah aku tegur..."kene sampuk ape lambat hari ni..?" Selamba je aku jawab..."terlajak tdo"...kene gelak laa..huhuh..sengih je laa yg blh buat..hahaha.. dalam pada kesibukan aku wat keje..tetiba............huhuhu..i feel mcm ada yg tk kene je..hati rasa len je..mula laa mcm nk mogok..rase mcm tk de semangat..ada yg ditunggu ni sebebnarnya..tp tk muncul2 gak..huhuh..sekelip mata je berubah perasaan kan.....aku mengeluh-hatiku berbisik...(mana dia nih......) Huhuhuh....6.45 am adoiii laa menyesal tdo balik...ishk..hujan kan jadi sedap je tdo sejuk2..hihih...aku duduk dengan mata terpejam lagi..dalam hati aku berkata(dah lambat pa leh wat..nak wat pe kelam kabut lg, tk de maknanya..huhuh)otak dah mula nak cari alasan..alahai malasnya pagi ni...dah la semalam tdo lambat..(sbb ada assgmnt)..siapkan diri pun sambil lewa lagi..huhu,,saje lambat2..tepat 7.30am baru aku kuar rumah..kompom lambat sgt dah ni..tk kan sampai kul 8.00 ni..aku mengeluh je..sape suh dah bangun boleh terlelap balik...(bagus sgt perangai)....dah lambat blh singgah lak beli breakfst tuk anak aku..tp aku punya breakfst tk beli lak..haha...dah tk ingat kan..nk wat cemana..g beli dgn kawan opis je la..huhuhu..hujan lg ni..Hujan di awal pagi.....hujan pun hujan laa redah je laa..janji sampai opis dgn selamat.. Sesampai di opis, terserempak dengan bos..alamakk..wat tk tau je laa..dah lambat terhegeh2 lagi..heheh.." assalammualaikum, haa lambat brapa minit ni..?" huhuu..aku sengih je...tp aku jawab gak la salam bos tu,,kang kata aku tk de adab lak..hihih.."waalaikumsalam tuan, a ah lambat 10 minit...." alah bukan selalu baru je hari ni..aduhh...Masuk opis suma kengkawan dah duk wat keje..aku tersengih2 je...hehehe...kawan sebelah aku tegur..."kene sampuk ape lambat hari ni..?" Selamba je aku jawab..."terlajak tdo"...kene gelak laa..huhuh..sengih je laa yg blh buat..hahaha.. dalam pada kesibukan aku wat keje..tetiba............huhuhu..i feel mcm ada yg tk kene je..hati rasa len je..mula laa mcm nk mogok..rase mcm tk de semangat..ada yg ditunggu ni sebebnarnya..tp tk muncul2 gak..huhuh..sekelip mata je berubah perasaan kan.....aku mengeluh-hatiku berbisik...(mana dia nih......)

No comments:

Post a Comment

 
© Copyright | Design by Misz Lyshakura